tisdag, oktober 07, 2008

Bloggdesign

Jag jobbar på att få ordning på designen på min blogg innan jag börjar lägga in några vettiga inlägg. Jag har ännu inte gett mig in i syandet ordentligt, men idéerna rusar fram i huvudet. När nästa lön kommer... DÅ...
Idéerna är barnbyxor i velour, julkänning till dottern, väska att ha pärm och kollegieblock i till jobbet, sminkväska till mitt nyinköpta, dyra smink...

Jag får även mycket inspiration från andras sybloggar så idéerna tar aldrig slut. Har även sett att andra har märkt sina alster med ett namnband och jag vill ha likadant. Jag har bestämt hur det ska se ut (tror jag), men ännu inte beställt dem från http://www.minanamnband.se/. Jag har lagt "mitt" namnband i vänsterspalten!

Jag har några "gamla" avslutade syprojekt som jag tänkte lägga in och visa här. Jag ska även markera dessa med namnbandet så att det blir rätt och riktigt :-).

Inga kommentarer: