torsdag, oktober 09, 2008

Mitt första projekt

Nu har jag bestämt mig för vad mitt första projekt ska bli. Jag behöver någonting att bära en pärm, ett kollegieblock, pennor, mobilladdaren och andra mobiltillbehör i. Jag ska alltså göra en väska som ser lite så där lagom professionell ut som jag kan ha till och från jobbet.

Den kommer att gå i svart och vitt - en svart botten och ett svartvitt mönster resten av väskan. Svarta (eller kanske vita?) remmar att bära i. Insidan kommer att gå i beige.

När jag ventilerade mina tankar med en vän blev hon eld och lågor och ville också ha en sådan väska. Om det går bra syr jag kanske en till henne också för det kan hon vara värd!

Nu inväntar jag bara lönen så att jag kan beställa tyger och sätta fart! Fast egentligen behöver jag väskan redan nu...

Inga kommentarer: