måndag, oktober 20, 2008

Namnband beställda!

Hoppsan!! Jag var inne på http://www.minanamnband.se/ och kikade lite. Och vips hade jag gjort en beställning! Resultatet blev som följer:



Ett tag var jag inne på att ha svart band och beige text för att göra det lite neutralt. Så att det inte skär sig med färgerna på alstret jag ska fästa namnbandet på alltså. Men som den rosa tjej jag är så kunde jag inte hålla fingrarna i styr och klickade för rosa i alla fall! Vi får se om jag ångrar mig sen, men då är det väl bara att beställa nya!

4 kommentarer:

Anonym sa...

Snygga namnband! Ska bli kul att se vad de hamnar på för fina alster framöver! :-)

Cantina sa...

Tack :-) Jag ser fram emot det också!

Retro Elephant sa...

Det blev riktigt nsyggt med rosa och svart! Kul med lite mer "vågat" :)

//Lina

Cantina sa...

Tack snälla! Det ska bli spännande att se dem i verkligheten!