tisdag, november 04, 2008

Pay It Forward

Jag hittade ett inlägg hos F.A.E som handlade om PIF (Pay It Forward) och jag lyckades till och med vara först ut :-).

Vad går det ut på då? Jo, de tre första som kommenterar själva PIF-inlägget får en handgjord gåva av bloggägaren. Det enda kravet är att man själv blir en PIF-are och erbjudar en handgjord gåva till tre personer.

Skriver som F.A.E skrev:
"De tre första som lämnar en kommentar på detta inlägg kommer att få en handgjord gåva av mig. Jag vet inte vad presenten kommer att bli och jag kommer kanske inte att skicka den i morgon eller nästa vecka, men jag lovar att sända den inom 365 dagar. Det enda du behöver göra i gengäld är att Pay It Forward, genom att lova samma sak på din blogg!"

För er som hänger på är ju detta en vild chansning - ni har ju ännu inte sett ett enda riktigt alster av mig :-D

2 kommentarer:

F . A . E - Mjuka kläder för goa barn sa...

Kul att du antog min PIF:-)
Nu ska här kluras ut vad det ska bli.
Du kan väl maila mig lite storlekar och din adress.

Bettina sa...

Kul med detta PIFFANDE, har en själv just nu!