fredag, januari 23, 2009

Och vinnaren är...

Först och främst vill jag tacka alla er som deltagit i tävlingen. 42 stycken ville vara med! Det har gett mig många nya bloggar att kika in i och det har varit jätteroligt att kika runt till er alla! Jag har fått massor med ny inspiration och jag hoppas att jag har lämnat kommentarer till er alla i era bloggar! Jag hoppas också att några av de nya ansikten som tittat in här också har funnit inspiration nog att titta in fler gånger.

Nu till det som alla är mest intresserade av: Resultatet!
Dottern fick hjälpa till och alla lappar lades i smått&gott-korgen som stod på spel och sedan drog hon vinnaren som är...
Ett stort GRATTIS Veronica Tingvall! Skicka ett mail till mig med din adress så skickar jag smått&gott-korgen till dig.

3 kommentarer:

Veronica Tingvall sa...

Oh vad glad jag blir!
Tack tack tack!
Tänk att jag vann....

Veronica Tingvall
Tröskaregatan 15
58333 Linköping

Cantina sa...

Men det är ju på vägen till mitt jobb :-o
Lämnar sm¨tt&gott-korgen på vägen dit (eller hem) på måndag!

Heimlaga sa...

Grattis till Veronica! Tänk att ni kan ses IRL!