fredag, juli 17, 2009

Jag lever, jag lovar!

... det är bara det att sladden till min kamera som gör att jag kan föra över bilder till datorn har plötsligt försvunnit. Har en vag misstanke om att jag har en väldigt hjälpsam son som hjälpt till att städa bort den i senaste storstädningen..

Nu börjar det dock bli jobbigt att komma ihåg vad jag har sytt och vad jag egentligen har bloggat om... Får sätta mig ner en dag och gå igenom det ordentligt!

Symaskinen har börjat krångla igen. Samma strul som förra gången så jag måste nog lämna in den. Jag har ju inte ens haft den ett halvår så jag tycker ju inte att den ska protestera så mycket. Men det kanske var värmen igen som den klagade på - 29 grader var det i rummet när den plötsligt tvärvägrade! Tyvärr har affären jag köpte den i endast måndagsöppet nu under semestern. Nu på måndag har jag ingen möjlighet att lämna in den tyvärr :-(

1 kommentar:

Evas Passion sa...

Hoppas sladden kommer fram.Och att din symaskin lyckas bli lagad!!!Ha det sa bra!!!Trevlig helg!