onsdag, december 10, 2008

Smyckesparty

Igår var jag och ett par tjejkompisar på ett smyckesparty på Lotta Design i Linköping. Vi fick tillverka våra egna smycken med pärlor, stenar och band mm. Det var hur roligt som helst och redan när jag gick in i butiken blev jag alldeles pirrig och kände mig nästan nykär... I pärlor!!

Under de två timmarna som kursen/partyt höll på hann jag tillverka ett halsband och ett matchande armband och sedan ytterliggare ett armband. Kanske en ny hobby har väckts! En till alltså... Funderar redan på att boka in mig på en kurs igen. Visst kan man köpa hem pärlor men det var väldigt smidigt att ha tillgång till ALLA pärlor och tillbehör på plats. Då behövde man inte bestämma exakt vad man vill göra och vilka grejer man behöver till det utan inspirationen fick flöda fritt. Underbart!

Inga kommentarer: